<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11938511\x26blogName\x3dVjay\x27s+club\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://vjockey.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vjockey.blogspot.com/\x26vt\x3d2063663167565333136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Vjay's club

Tuesday, November 14, 2006

Simulacra, Automata, and Johnnie


Ήταν συναρπαστικό να βλέπεις τον Brent Spiner, στο ρόλο του Lt. Commander Data, να κάνει όλα αυτά τα artificial intelligence ακροβατικά, στη νέα γενιά ηρώων του Star Trek. Ήταν 1987 και ο κόσμος αγαπούσε τα androids, (που καμιά φορά ονειρεύονταν ηλεκτρικά πρόβατα*)

To 2006, μετά από δύο καταπληκτικές καμπάνιες (άνθρωποι δελφίνια & animated πίνακες) τι ακριβώς θέλει να μας πει το Johnnie μέσω της retro καμπάνιας "the android", συλλήψεως και εκτέλεσης BBH;

Γιατί χρησιμοποιεί το δίπολο Artificial Vs. Human με αυτό το βαρύγδουπο copy; Ποιος ή τι είναι artificial; Γιατί να πουλάει ουίσκι ένα cheesy ανδροειδές με ψιλοασιατικά χαρακτηριστικά και φιλοσοφικές ανησυχίες; Μήπως το διαφημιστικό θα έπρεπε να καταλήγει: "εγώ δεν μπορώ να την ακούσω πίνοντας Johnnie, εσύ μπορείς";


* 'Do androids dream of electric sheep' Philip K. Dick

2 Comments:

Blogger Αθήναιος said...

Έλα ντε! Θενκς που το έγραψες αυτό γιατί κι εγώ αναρρωτιόμουν τί θέλει να πει ο ποιητής. Σκέφτηκα μήπως ήθελε να δείξει τη διαχρονικότητα μια κλασικής συνήθειας αλλά αν στη διαφήμιση πρέπει να κάτσεις να σκεφτείς για να καταλάβεις τί θέλει να πει ο ποιητής, άστο καλύτερα...

9:00 PM  
Blogger spyros said...

Κι εγώ κάτι τέτοιο πίστεψα, ακούγοντας (και μη βλέποντας) το διαφημιστικό...
Νομίζω ότι κείμενο και εικόνα έχουν πάρει διαζύγιο σε αυτό το σποτ.

2:31 PM  

Post a Comment

<< Home