<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11938511\x26blogName\x3dVjay\x27s+club\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://vjockey.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://vjockey.blogspot.com/\x26vt\x3d2063663167565333136', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Vjay's club

Tuesday, November 29, 2005

Frederic Bean

O Frederick Bean ή Fred / Tex Avery (26 Φεβρουαρίου 1908 - 26 Αυγούστου 1980) υπήρξε ένας από τους πρωτοπόρους αμερικανούς animators/σκιτσογράφους/σκηνοθέτες που κέρδισε τη φήμη του δημιουργώντας κινούμενα σχέδια τη -λεγόμενη- "χρυσή εποχή" του Hollywood. Το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς του, το παρήγαγε στη δημιουργική αγκαλιά των Warner Bros Studios αλλά και στη Metro-Goldwyn-Mayer, όπου και έφερε εν ζωή τους χαρακτήρες των: Bugs Bunny, Daffy Duck και του Droopy. Η επίδραση του έργου του ήταν ιδιαίτερα εμφανής σε όλα σχεδόν τα κινούμενα σχέδια που γεννήθηκαν στα διάφορα αμερικάνικα στούντιο τις δεκαετίες του '40 και του '50.

H ιδιαιτερότητα του Avery, η οποία κατέρριψε την υπέρ του δέοντος ρεαλιστική "γραφή" που είχε εγκαθιδρύσει και επιβάλλει ο Walt Disney, έγκειται τόσο στο σχεδιαστικό του στιλ, όσο και στις διάφορες τεχνοτροπίες στη σκηνοθεσία. Κάτι που, εντέλει, λειτούργησε σαν έναυσμα και σε άλλους καρτουνίστες της εποχής ώστε να ξεπεράσουν (κατά πολύ) τα όρια του μέσου και να απεικονίσουν στις διαφάνειες καταστάσεις, που ήταν απλώς ασύλληπτες στο συμβατικό celluloid.

Η πλέον επικαλούμενη ατάκα του Avery ήταν: "In a cartoon you can do anything," και όντως τα κινούμενα σχέδιά του ήταν ως επί το πλείστον απόλυτα πιστά σε αυτή.


Στη Mirandolina με περισσή συμπάθεια.

Monday, November 28, 2005

Ομάδα "Έψιλον"

Διαβάζοντας εχθές το επετειακό τεύχος της Kυριακάτικης Ελευθεροτυπίας για τα 30 της χρόνια στον ελληνικό τύπο και, ιδιαίτερα, το φωτογραφικό αφιέρωμα του Έψιλον, μου έσκασε η ατάκα του Harvey Keitel, ως Wolf, στο Pulp Fiction:
Well, let's not start sucking each other's dicks just yet.

Fuck theM_ALL

Ο τίτλος από το σιγκλάκι της Καναδέζας Mylène Farmer, εξαιρετικά αφιερωμένος στο καινούριο εμπορικό κέντρο (ΤΗΕ MALL) που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες (της Κολάσεως) για το καταναλωτικό κοινό, δίπλα στον Παράδεισο Αμαρουσίου (οποία ειρωνία...).

Άλλη μια μηχανή του κιμά (*του γούστου), near you!

Monday, November 21, 2005

Plug 'n' Play



Υποστήριξε ποτέ κανείς ότι βρεφική ηλικία και... "ναρκωτικά" είναι δύο έννοιες εντελώς άσχετες μεταξύ τους;

Friday, November 18, 2005

Τροφή για το keyboard

Μετά το Κοινόβιο, ένα ακόμα blog μετατρέπεται σε δημόσιο βήμα με θεματικό του άξονα τις εμπειρίες των επιβατών ΤΑΞΙ.

Thursday, November 17, 2005

n17

Θες να με πεις γραφικό; Πές με! Θες να με πεις κολλημμένο; Ξαναπές με.
(Ποιός, αλήθεια, από τους δυο μας είναι;)
Μεγάλωσα έχοντας στο μυαλό μου αυτή τη μέρα κάπως σαν μνημείο. Ίσως να φταίει το σχολείο την "πράσινη" δεκαετία του '80. Ίσως γιατί κάποια μέλη της οικογένειάς μου, ήταν αυτόπτες μάρτυρες του τι συνέβη πριν από 32 χρόνια στην Πατησίων και θεώρησαν χρέος τους να με μάθουν κάτι μέσα από αυτό.

Και να σου πω και κάτι άλλο; Το ίδιο θα προσπαθήσω να μάθω κι εγώ στην κόρη μου.
(Όταν αρχίσει να ξεχωρίζει τα γουρούνια ανάμεσα από τα υπόλοιπα "ζωάκια").

Monday, November 14, 2005

The hand that blogs the cradle

To εκατοστό μου post δε θα μπορούσε
παρά να είναι αφιερωμένο σ' εκείνη!

μετανοειτε ηγγικεν γαρ η βασιλεια των βρεφών (2 1/2 μηνών)

Mad_donna

Μου πήρε λίγο καιρό ν' αποφασίσω για το αν μου αρέσει ή όχι το single "Hung Up", της Madonna. Αυτό με το sample από το Gimme Gimme Gimme των ABBA. (Meritto - αυτό με τη λαβή).
Λέγεται ότι η κυρία Ciccone έστειλε ένα μελιστάλαχτο γράμμα στoυς Benny Andersson και Bjorn Ulvaeus που περιείχε και το μιξαρισμένο sample, όπου στην ουσία τους π-α-ρ-α-κ-α-λ-ο-ύ-σ-ε (κάθε γράμμα της λέξης μετράει και 100χίλιαρα δολάρια) να της παραχωρήσουν το sample -κάτι που έχουν κάνει μόνο μια φορά στο παρελθόν, για τους Fugees.
Τελικά οι ξινισμένοι με την πάρτη τους, συνταξιούχοι pop-stars ABBA δέχτηκαν, με την προϋπόθεση να πληρωθούν KAI τα airplay royalties του "Hung up", αποδεικνύοντας ότι οι γριές οι κότες ξέρουν να φροντίζουν για τα καλά γεράματά τους και άσε τη Μαδοννα να κουρεύεται και να τραβιέται για την υστεροφημία της.

Αν δεν ήταν τόόόσο 'πλαστικό' θα μου άρεσε περισσότερο, αλλά σε γενικές γραμμές γκρουβάρει. Επίσης αν δεν είχε κολλημένη την ετικέτα της Madonna, θα περνούσε απαρατήρητο.

Σεξ...

...κι όποιος αντέξ'.

Ένα πείρα(γ)μα. Μπράβο στον Παναγιώτη

Thursday, November 10, 2005

Soundtrack Μαζικών Μεταφορών

Αν είχες (λέμε τώρα..) τον έλεγχο της κονσόλας / κασσετοφώνου στους σταθμούς του μετρό / τραίνου / ΚΤΕΛ / Ταβλαρίδη / whatever, τι μουσική θα έβαζες στους επιβάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν;

Wednesday, November 09, 2005

Νικ λα Police

A/M. Ένας DJ -ο cut killer- ανοίγει διάπλατα τα παράθυρα του διαμερίσματος, στην εργατική πολυκατοικία που μένει. Έχει ήδη στήσει το soundsystem του που αποτελείται από 2 MKII, ένα μίκτη και δύο τεράστια ηχεία που σημαδεύουν την παρισινή συνοικία από ψηλά. Μπερδεύει τις παλάμες του, τεντώνει τα χέρια και σαν sniper, αρχίζει να στέλνει beats κατα ριπάς και να γιατρεύει τις ψυχές των μεταναστών, μιξάροντας το Non, je ne regrette rien στην "κοσμική" ερμηνεία της Edith Piaf με scratches και beat cuts. Η κάμερα ξεκινά από το ανοιχτό παράθυρο και ακολουθεί τον ήχο που αιωρείται πάνω από το προάστειο, χαϊδεύοντας τα αποκαΐδια της προηγούμενης ταραγμένης νύχτας.

Non! Rien de rien ...
Non ! Je ne regrette rien

DJ Cut Killer Feat. Suprκme NTM - La Haine (Nick La Police)

Monday, November 07, 2005

Burnin' and Lootin'

This morning I woke up in a curfew
Oh god, I was a prisoner too - yeah
Could not recognise the faces standing over me
They were all dressed in uniforms of brutality

How many rivers do we have to cross
Before we can talk to the boss
All that we got seems lost
We must have really paid the cost

(That's why we gonna be)
Burnin' and a-lootin' tonight
(Say we gonna burn and loot)
Burnin' and a-lootin' tonight
(One more thing)
Burnin all pollution tonight
(Oh yeah, yeah)
Burning all illusions tonight

Oh stop them

Give me the food and let me grow
Let the roots man take a blow
All them drugs gonna make you slow now
It's not the music of the ghetto

Weeping and a-wailing tonight
(Ooh can't stop the tears)
Weepin' and a-wailin' tonight
(We've been suffering all these long, long years)
Weeping and a-wailing tonight

Wintertime and the living in Γκύζη

Στροφή στου Γκύζη για shortcut. Φρεσκοξυρισμένος κύριος με γραβατούλα και κυρία με τα γιορτινά της ψωνίζουν από μπουτικ που ανήκει σε μεγαλοκοπέλα του ιδίου species. Ένα κορίτσι με τεράστια οπίσθια βγάζει τα κλουβιά με τα καναρίνια στο πεζοδρόμιο. Τετραπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα. Κόρνες. Το λεωφορείο δεν μπορεί να πάρει τη στροφή. Δύο θείτσες πολύ ειδικής κατηγορίας βγαίνουν απ΄ το κομμωτήριο "Πίτσα" (ή μήπως "Κούλα";). Κόβεις την κουπ με το ψαλίδι από την πολλή λακ. Περπατούν αγκαζέ και ξεκινούν την συνομωσία. Μυρωδιά φρεσκοκαβουρντισμένου καφέ από το κατάστημα breed: Καφεκοπτείο - Ξηροί Καρποί - Delicatessen (Η φτώχεια θέλει καλοπέραση εις τους αιώνες των αιώνων...). Στροφή στη γωνία της ΓΑΔΑ. Αλεξάνδρας. Ασκληπιού. Ο Τζούμας -δηλ. ο Μήνας- παίζει Oye Como Va. Τσίτες μέχρι παραμορφώσεως, από τα αρχαία ήχεία της (αρχαίας) Corolla. Πατάω γκάζι ουρλιάζοντας και διακτινίζομαι προς το κέντρο, μέσα σ' ένα σύννεφο σκόνης. Μου έλειψες.

Friday, November 04, 2005

Θεσσαλονίκη μου, μεγάλη blogoμάνα

Στέλνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στο βόρειο ημισφαίριο της ελληνικής blogoσφαιρας και δηλώνω (παραφράζοντας τους στίχους ενός άγνωστου αγγλικού συγκροτήματος) "Wish I was there". Που; Μα στη μεγάλη συνάντηση που διοργανώνουν οι Θεσσαλονικείς bloggers, στο Beat Παζάρ.

Αυτά για να παραδειγματιζόμαστε οι Αθηνέζοι.

Wednesday, November 02, 2005

Best - Τα καλύτερα Έρχονται...

Χαμός! Είπε ο Ψαριανός, του Best 92,6, τις λέξεις Μαλακία, Μουνί, Πούστης, Αρχίδι κλπ. στον αέρα, στο ραδιοφωνικό prime time (12-2) μεταξύ Ιουλίου και Αυγούστου (ενώ τον υπόλοιπο χρόνο λέει μόνο προσευχές) και το ΕΣΡ κλείνει το σταθμό...

Πολύ όμορφο το σποτάκι του Best 92,6 που ανακοινώνει τις εικασίες για την απόφαση του ΕΣΡ και ακόμα καλύτερο το τραγουδάκι των Archive που παίζει background στην χαδιάρικη φωνή της Αφροδίτης Σημίτη.

Ε.Σ.Ρ. - Ο.Υ.Σ.Τ.!

ΥΓ. (Προς μουσικούς παραγωγούς Best) Φτάνει η "αντίσταση" με Manu Chao και Los De Abaho. Βάλτε καμμιά funkιά ρε παιδιά να αντισταθούμε όλοι μαζί. Και κόψτε τις πολλές διαφημίσεις των fnac γιατί μας μπαίνουν ψύλλοι στ' αυτιά (εδώ ακούγονται γέλια 'κονσέρβα').

Tuesday, November 01, 2005

Broader than Broadway

Μιλάμε, σήμερα δε με χωράει ο τόπος!

...ή όπως έχει επισημάνει ο μεγάλος Barrington Levy: "I.m broader than broadway (here I come)" - mp3